RETURNERINGSPOLITIK
For at returnere en vare, bedes du sende en e-mail til kundeservice på marketing@rosalinde.dk for at
få et Return Merchandise Authorization (RMA) nummer. Når du har modtaget et RMA-nummer, skal du
placere varen sikkert i dens originale emballage og udfylde returformular HER, og derefter
sende dine returvarer til følgende adresse:
Rosalinde
RMA nummer
Egebakken 8
Kolding, 6000
Danmark
Forsendelsesomkostninger for retur af ikke nedsatte varer vil blive betalt eller refunderet af Rosalinde.dk ved køb af mindst en anden vare til ikke nedsat pris. Nedsatte varer/udsalgs varer betaler kunden selv for fragt.
Efter at have modtaget din(e) vare(r) retur og kontrolleret din(e) vares tilstand, behandler vi din
returnering eller ombytning. Tillad venligst mindst fem (5) arbejdsdage fra modtagelsen af din(e) vare(r) til at
behandle din returnering eller ombytning. Vi giver dig besked via e-mail, når din returnering er blevet
behandlet.
UNDTAGELSER
For defekte eller beskadigede produkter, bedes du kontakte os på kontaktoplysningerne nedenfor for at
arrangere en refusion eller ombytning.
-
Bemærk! Varer der returneres, skal fremstå i ny og ren stand. Vi afviser returnering af varer, der:
-
Har lugt af parfume, mad, røg, sved o.lign.
-
Ikke er rene f.eks med make-up rester, hår & dyrehår
-
Mangler tags, mærker
-
Ødelagte skoæsker eller emballager der har taget skade på anden vis – undtaget er plastikposer, som gerne må åbnes.
RETURN POLICY
Last updated February 24, 2023
RETURNS
RETURN PROCESS
To return an item, please email customer service at marketing@rosalinde.dk to obtain a Return
Merchandise Authorisation (RMA) number. After receiving a RMA number, place the item securely in its
original packaging and fill in the return form provided here, then mail your return to the following address:
Rosalinde
RMA nummer
Egebakken 8
Kolding, 6000
Danmark
Shipping costs for the return of non-discounted items will be paid or refunded by Rosalinde.dk when purchasing at least one other item at a non-discounted price. Discounted items/sale items are the customer’s own responsibility for shipping.
EXCEPTIONS
-
Note! Goods that are returned must appear in new and clean condition. We refuse to return goods that:
– Smells of perfume, food, smoke, sweat etc
– Not clean, e.g. with make-up residues, hair & animal hair
– Missing tags, labels
– Damaged shoe boxes or packaging that has been damaged in other ways – the exception is plastic
bags, which may be opened.
QUESTIONS
marketing@rosalinde.dk