Rosalinde

Ubit retina logo

RETURNERINGSPOLITIK

Sidst opdateret 24. februar 2023
Tak for dit køb. Vi håber du er glad for dit køb. Men hvis du af en eller anden grund ikke er helt tilfreds med dit køb, kan du returnere det til os for at få fuld tilbagebetaling eller ombytning. Se venligst nedenfor for mere information om vores returpolitik.
Retur.
Alle returneringer skal være poststemplet inden for fjorten (14) dage efter modtagelsesdatoen. Alle returnerede varer skal være nye og i ubrugt stand, med alle originale mærker og etiketter påsat.
RETURNERINGSPROCES

For at returnere en vare, bedes du sende en e-mail til kundeservice på marketing@rosalinde.dk for at
få et Return Merchandise Authorization (RMA) nummer. Når du har modtaget et RMA-nummer, skal du
placere varen sikkert i dens originale emballage og udfylde returformular HER, og derefter
sende dine returvarer til følgende adresse:

Rosalinde
RMA nummer
Egebakken 8
Kolding, 6000
Danmark

TILBUD

Forsendelsesomkostninger for retur af ikke nedsatte varer vil blive betalt eller refunderet af Rosalinde.dk ved køb af mindst en anden vare til ikke nedsat pris. Nedsatte varer/udsalgs varer betaler kunden selv for fragt.

Efter at have modtaget din(e) vare(r) retur og kontrolleret din(e) vares tilstand, behandler vi din
returnering eller ombytning. Tillad venligst mindst fem (5) arbejdsdage fra modtagelsen af din(e) vare(r) til at
behandle din returnering eller ombytning. Vi giver dig besked via e-mail, når din returnering er blevet
behandlet.

UNDTAGELSER

For defekte eller beskadigede produkter, bedes du kontakte os på kontaktoplysningerne nedenfor for at
arrangere en refusion eller ombytning.

  • Bemærk! Varer der returneres, skal fremstå i ny og ren stand. Vi afviser returnering af varer, der:

  • Har lugt af parfume, mad, røg, sved o.lign.

  • Ikke er rene f.eks med make-up rester, hår & dyrehår

  • Mangler tags, mærker

  • Ødelagte skoæsker eller emballager der har taget skade på anden vis – undtaget er plastikposer, som gerne må åbnes.

SPØRGSMÅL
Hvis du har spørgsmål vedrørende vores returpolitik, bedes du kontakte os på:
marketing@rosalinde.dk

RETURN POLICY

Last updated February 24, 2023

Thank you for your purchase. We hope you are happy with your purchase. However, if you are not completely satisfied with your purchase for any reason, you may return it to us for a full refund or an exchange. Please see below for more information on our return policy.

RETURNS

All returns must be postmarked within fourteen (14) days of the purchase date. All returned items must be in new and unused condition, with all original tags and labels attached.

RETURN PROCESS

To return an item, please email customer service at marketing@rosalinde.dk to obtain a Return
Merchandise Authorisation (RMA) number. After receiving a RMA number, place the item securely in its
original packaging and fill in the return form provided here, then mail your return to the following address:

Rosalinde
RMA nummer
Egebakken 8
Kolding, 6000
Danmark

Shipping costs for the return of non-discounted items will be paid or refunded by Rosalinde.dk when purchasing at least one other item at a non-discounted price. Discounted items/sale items are the customer’s own responsibility for shipping.

EXCEPTIONS

For defective or damaged products, please contact us at the contact details below to arrange a refund or exchange. Please note
  • Note! Goods that are returned must appear in new and clean condition. We refuse to return goods that:

– Smells of perfume, food, smoke, sweat etc
– Not clean, e.g. with make-up residues, hair & animal hair
– Missing tags, labels
– Damaged shoe boxes or packaging that has been damaged in other ways – the exception is plastic
bags, which may be opened.

QUESTIONS

If you have any questions concerning our return policy, please contact us at:
marketing@rosalinde.dk

Shopping cart

0

No products in the cart.

X